مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی گفت: در راستای حذف کدهای بین شهری از دوم مهرماه کد ۰۵۶ جایگزین تمامی کدهای تلفن ثابت داخل استان خراسان جنوبی می‌شود.

به گزارش لوکسترین ها محمدحسین عیدی زاده عصر امروز در نشست مطبوعات با اصحاب رسانه ، اظهار کرد:  خراسان جنوبی  بیست وسومین استان کشور است که طرح ملی هم کد سازی را اجرا می کند.

وی افزود: این طرح هم کدسازی از طرح های بزرگی است که ارتباطات کشور به مردم هدیه و در هزینه های ارتباطی موثر است.

وی با بیان این که طرح هم کدسازی از نظر فنی امر سخت وطاقت فرسای بود، تصریح کرد: در نتیجه این طرح در دوم مهرماه مردم خراسان جنوبی از آن برخوردار خواهند شد.

وی درخصوص هم کدسازی تلفن ها درآستانه بازگشایی مدارس  بیان کرد:شرکت مخابرات استان  شماره های جدید را قبل از اجرای طرح دراختیار مدارس قرارداده تا درابتدای مهرماه به اطلاع دانش آموزان تا دراختیار والدین خود قرار دهند.

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی اظهار کرد: در راستای هم کد سازی تمامی کد های داخل استان حذف و یک کد جایگزین وشماره تلفن ثابت آن ها هشت رقمی می‌شود.

عیدی زاده گفت: افرادی که خارج از استان به خراسان جنوبی تماس حاصل می کنند باید کد 056 و شماره شخص مورد نظر و داخل استان از هرنقطه به نقطه دیگر بدون گرفتن کد شماره مورد نظر را می توانند شماره گیری نمایند.

وی افزود: هزینه تماس تلفن ثابت به ثابت در استان دقیقه 15 تومان بوده که با اجرای طرح هم کد سازی به 3 تومان کاهش می یابد .

وی با بیان این که هزینه تماس از ثابت به همراه 625 ریال است، تصریح کرد:هزینه ثابت به ثابت بیرون استان بین 30 تا 84 تومان دقیقه ای است که با اجرای طرح هم کد سازی بدون در نظر گرفتن استان وفاصله مکانی 330 ریال محاسبه می شود.

وی بیان کرد: در راستای اطلاع رسانی به مردم در مورد شماره جدید تلفن گویا 3200 و سایت  شرکت مخابرات استان  از شماره جدید خود اطلاع و نرم افزار جدید که از ابتدا مهرماه وارد بازار می شود که با نصب آن بر روی گوشی‌های داری اندروید شماره تلفن های قدیم را به جدید تبدیل می کند.

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی گفت: برای روستاییان در استان شماره های جدید در اختیار دهیاری ها روستا قرار داده شد تا به اطلاع آنها برسد.

عیدی زاده اظهارکرد: با اجرای این طرح تعرفه تماس داخل استان یکسان، هردقیقه مکالمه داخل استان 30 ریال محاسبه و تعرفه تماس به تمام نقاط کشور از داخل استان یکسان و در تماس درون استانی با حذف کد، تماس با سهولت انجام می شود.

انتهای پیام/ ب

منبع:نسیم



m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,   , 
برچسب ها :